Condicions d'ús d'Agoda


Darrera actualització: març de 2017

Agoda us dóna la benvinguda (d'ara endavant, el "Client" o "Vosaltres") al seu lloc web (d'ara endavant, el "Lloc Web"). Els termes "Agoda" o "Nosaltres" fan referència a Agoda Company Pte. Ltd. i el terme "Empreses D'Agoda" fa referència col·lectivament a Agoda i les filials d'Agoda, incloent-hi, entre d'altres, Agoda Services Co., Ltd. (Tailàndia), Agoda International Pte. Ltd. (Singapur i sucursals locals), Agoda International Travel Operations Pte. Ltd., Agoda International (Malàisia) Sdn. Bhd., Agoda International (Hong Kong) Ltd., Agoda International Hungary Kft., Agoda International Japan KK, Agoda International USA Inc., Agoda International China Co., Ltd., etc.. Les referències al Lloc Web engloben els seus derivats, incloent-hi, entre d'altres, els llocs web i aplicacions per a mòbils, tauletes i altres dispositius. Les Condicions d'Ús, tal com s'explica més endavant, són aplicables a qualsevol dels nostres serveis als quals tingueu accés, directament o indirecta, per qualsevol mitjà, incloent-hi les reserves en línia o les peticions al servei d'atenció al client, entre d'altres. En el moment en què accediu al Lloc Web, l'exploreu i en feu ús i/o formalitzeu una reserva amb Agoda, reconeixeu i accepteu que heu llegit, acceptat i entès les Condicions d'Ús. Al nostre Lloc Web hi trobareu diverses guies i polítiques, entre les quals hi ha la Política de privacitat, la Política de compra segura, la Garantia de preus Agoda, la Garantia de reserva, la Política de cancel·lació, la Política de reemborsament, les Condicions del programa de bonificacions Agoda, les Condicions d'ús de Targetes Regal d'Agoda, les Pautes generals sobre comentaris de clients, les Preguntes més freqüents, etc. (d'ara endavant anomenades conjuntament, les "Polítiques"), que formen part d'aquestes condicions i, per tant, s'han de llegir conjuntament, i s'inclouen aquí per referència. A les condicions generals que s'exposen tot seguit i a les Polítiques s'hi fa referencia col·lectivament com a “Condicions d'Ús”. Si no esteu d'acord amb les Condicions d'Ús, heu de deixar de fer servir el Lloc Web de manera immediata. Les Condicions d'Ús, en la versió vigent de cada moment, constitueixen la totalitat de l'acord, i substitueixen tots els altres acords o enteses (orals o escrits), entre Vosaltres i les Empreses d'Agoda en relació amb allò que n'és l'objecte, tret que s'indiqui expressament d'una altra manera.

1. Àmbit de servei

A. Allotjament

Des del Lloc Web, Agoda ofereix una plataforma en línia per mitjà de la qual podeu visitar diversos tipus d'hospedatges i allotjaments temporals, incloent-hi, entre d'altres, hotels, albergs, hostals, hotels apartament, allotjaments amb esmorzar inclòs (B&Bs), habitacions per a llogar, allotjaments rurals, ryokans, etc. (d'ara endavant anomenats conjuntament, l'(els) “Allotjament(s)”), i fer reserves amb aquests Allotjaments. Quan feu una reserva des del Lloc Web, feu una oferta per realitzar una reserva pel preu indicat i d'acord amb la resta de condicions que apareguin al Lloc Web, les quals esdevindran un contracte vinculant quan Agoda l'accepti, la qual cosa voldrà dir que l'Allotjament ha confirmat la reserva. Us comunicarem l'acceptació mitjançant un correu electrònic de confirmació (amb un justificant de confirmació per a Allotjaments pagats per endavant). Ens reservem el dret de rebutjar reserves tal com s'indica més endavant.

En prestar-vos els nostres serveis, la informació que facilitem en relació amb els Allotjaments es basa en la informació que ens han facilitat els nostres subministradors o proveïdors (entre els quals s'inclouen els Allotjaments i els seus representants, distribuïdors, empreses de gestió de destinacions (EGD), editors de canals, socis, etc.). Així doncs, els Allotjaments o els seus representants disposen d'accés a una extranet o a una altra solució de connectivitat per mitjà de la qual es fan del tot responsables de l'actualització dels preus, la disponibilitat, les descripcions, les imatges, les condicions de reserva, les polítiques d’allotjament i la resta d'informació que es mostri al Lloc web. Tot i que prestarem els nostres serveis de forma professional i competent, no verificarem que tota la informació sigui exacta, completa, correcta o actualitzada ni ho podem garantir. Tampoc no assumirem cap responsabilitat respecte de les errades (incloses les errades evidents i les tipogràfiques), les interrupcions (tant si han estat causades per avaries (temporals i/o parcials), reparacions, actualitzacions o actuacions de manteniment del Lloc web, com si han estat causades per algun altre motiu) o la informació poc precisa, errònia, falsa o insuficient. Cada Allotjament és responsable en tot moment de la precisió, integritat i correcció de la informació pròpia que es mostri al Lloc web. Això no obstant, cal tenir en compte que les condicions i circumstàncies del mercat poden canviar sense avís previ i que, en conseqüència, la informació que es mostri al Lloc web pot esdevenir inexacta o no estar actualitzada. En cas de problemes, el nostre Servei d'Atenció al Client farà tots els esforços raonables per ajudar-vos i servir-vos de punt de contacte amb l'Allotjament. Tingueu en compte que Agoda és un dels molts canals que els Allotjaments utilitzen per fer que el seu inventari estigui disponible per fer reserves. Quan el resultat d'una cerca indica que un Allotjament en concret no té més habitacions disponibles, això vol dir que aquest tipus d'habitació no està disponible per reservar-la a través d’Agoda.

El fet d'aparèixer al Lloc Web no constitueix ni es pot considerar com una recomanació ni un aval de cap dels Alllotjaments (ni de la seva qualitat, nivell de servei o valoració). Mitjançant aquest document, renunciem de forma expressa a qualsevol manifestació, garantia o compromís en relació amb la qualitat, estatus o adequació de qualsevol dels Allotjaments que s'esmenten al Lloc Web. Els Allotjaments hi poden aparèixer classificats d'acord amb diversos criteris (classificació per estrelles, comentaris, etc.). La classificació per defecte es basa en un algoritme automàtic que es pot actualitzar o modificar de tant en tant. En alguns casos, pot ser que Agoda ofereixi als Allotjaments l'opció d'obtenir un posicionament patrocinat al lloc web, és a dir, de pagar per sortir en primer lloc. El posicionament patrocionat destacarà o contindrà explicacions d'aclariment.

Ens reservem el dret de no acceptar clients o reserves (i, en casos especials, de cancel·lar reserves confirmades), segons el nostre criteri i per qualsevol raó (legal), sense que calgui justificar la negativa. Entre les circumstàncies en què podem rebutjar un client o una reserva, s'inclouen les següents: petició de l'Allotjament, incompliment de les Condicions d'Ús, casos de força major, sancions comercials o econòmiques, embargaments, restriccions legals, (sospites de) frau o robatori o d'activitat criminal, reserves sospitoses, lliurament per part del client d'informació enganyosa o errònia, problemes amb targetes de crèdit, comportament inadequat, amenaces, insults, violència, negativa a aportar informació, impediments pràctics, problemes de comunicació, errades evidents (vegeu més avall), historial, inclusió en llistes negres de governs o organitzacions internacionals (Estats Units, UE, ONU, Singapur), etc. Si Agoda rebutja o cancel·la una reserva que ja hàgiu pagat, se us en reemborsarà l'import total. També ens reservem el dret de prohibir l'accés (incloure en “llistes negres”) al Lloc Web a usuaris, de manera permanent o provisional, segons el nostre criteri. Els usuaris exclosos no podran fer servir el Lloc Web sota cap altre nom ni mitjançant cap altre usuari. Vegeu més endavant els nostres mecanismes de prevenció de frau.

Excepcionalment, també podem haver de cancel·lar o rebutjar una reserva o fer-ne reajustaments per causa d'“errades evidents”, independentment de quin en sigui l'origen. A títol orientatiu, una errada evident és una errada al Lloc Web (per exemple, en el preu, condicions, punts) que una persona raonable no consideraria normal. Aleshores, la reserva o els punts aconseguits s'ajustaran, o, quan sigui necessari, el preu que s'hagi cobrat es retornarà sense càrrecs. La decisió de cancel·lar o rebutjar una reserva per errada evident depèn només d'Agoda.

Tingueu present que Agoda o l'Allotjament també poden rebutjar o cancel·lar reserves per a grups que siguin sospitoses, atès que la majoria dels Allotjaments disposen de procediments específics per a reserves per a grups. Si us cal més informació, poseu-vos en contacte amb l'equip del Servei d'Atenció al Client.

Circumstàncies com ara renovacions en curs, errades de l'Allotjament en la reserva i necessitats específiques de l'hoste poden afectar la qualitat de l'estada. Assegureu-vos que comuniqueu a l'Allotjament totes les necessitats o requeriments específics que tingueu en el moment de fer l'entrada.

Informació sobre la classificació per estrelles

La classificació per estrelles dels Allotjaments és només a títol informatiu. Es basa en la informació facilitada pels nostres proveïdors, entre els quals hi ha els mateixos Allotjaments. Nosaltres no comprovem per separat les classificacions per estrelles. Les estrelles només indiquen el nivell de comoditat que podeu esperar d'un Allotjament determinat, de manera que com més alta és la classificació, en principi, més alt hauria de ser el nivell de confort i comoditats. Si us cal més informació, vegeu la descripció detallada que hi ha al Lloc Web. Tingueu en compte que les classificacions per estrelles poden ser diferents en funció del lloc, de les alternatives disponibles, de les condicions del mercat local, de les pràctiques o d'altres circumstàncies. Així doncs, és possible que el nombre d'estrelles en un país o una ciutat en particular no sigui comparable amb la mateixa classificació en un altre país o ciutat. Les classificacions per estrelles no sempre han de ser un reflex de totes les comoditats o serveis que poden estar disponibles en un Allotjament, i hi pot haver comoditats i serveis que no estiguin disponibles en totes les habitacions o en tots els establiments amb una classificació per estrelles determinada. Si hi ha comoditats o serveis que considereu especialment rellevants, poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció al Client i demaneu informació sobre la disponibilitat d'aquests.

B. Altres Serveis Auxiliars

Agoda ofereix una plataforma en línia que us permet explorar altres serveis, incloent-hi, entre d'altres, els vols i lloguer de cotxes (d'ara endavant, els "Serveis Auxiliars"), i fer reserves relatives a aquests Serveis Auxiliars. Tot i que el Lloc Web d'Agoda ofereix la plataforma que us permet explorar i reservar Serveis Auxiliars, els proveïdors d'aquests serveis són empreses associades o associats d'Agoda (d'ara endavant, els "Associats"), seleccionats amb molta cura per Agoda. Per exemple, el proveïdor de vols que es mostren al Lloc Web d'Agoda és KAYAK. Els Associats apareixeran clarament al Lloc Web quan exploreu Serveis Auxiliars, i també hi apareixerà un enllaç directe a les condicions d'ús i/o la política de privacitat de l'Associat, les quals regiran la relació entre Vosaltres i el nostre Associat en relació amb la reserva del Servei Auxiliar corresponent.

En fer una reserva de Serveis Auxiliars des del Lloc Web, feu una oferta de reserva (per exemple per a vols o lloguer de cotxe) pel preu indicat al Lloc Web i d'acord amb la resta de condicions que en qualsevol moment us notifiqui l'Associat, les quals esdevindran un contracte vinculant quan l'Associat accepti la vostra reserva. L'Associat us comunicarà l'acceptació del Servei Auxiliar mitjançant un correu electrònic de confirmació. L'Associat es reserva el dret de rebutjar les reserves d'acord amb les seves condicions.

2. Ús del Lloc Web

Com ja hem dit més amunt, aquestes Condicions d'Ús constitueixen un acord entre Vosaltres i les Empreses d'Agoda. Agoda també treballa amb altres empreses, incloent-hi, entre d'altres, Booking.com B.V., per tal d'oferir als hostes opcions de reserves en Allotjaments d'arreu del món. En alguns casos, rebreu una confirmació en referència a aquestes altres empreses. Agoda també pot oferir l'opció de reservar Serveis Auxiliars (vols, cotxes de lloguer) en cooperació amb els Associats seleccionats tal com s'ha explicat anteriorment.

Agoda us concedeix una llicència limitada, restringida, personal, intransferible, no subllicenciable i revocable per accedir al Lloc Web i fer-ne ús exclusivament de la manera que s'estableix a les Condicions d'Ús. Tret d'aquesta llicència limitada, no us concedim altres drets ni llicències en relació amb el Lloc Web; tots els drets i llicències que no es concedeixin expressament en aquest document són reservats. El contingut i la informació del Lloc Web, i també el programari i la infraestructura utilitzats per oferir aquest contingut i informació, són propietat d'Agoda o dels seus subministradors i proveïdors, incloent-hi els Allotjaments i els Serveis Auxiliars. Només podeu fer servir el Lloc Web per fer consultes o reserves de bona fe i legítimes i us comprometeu a no fer reserves especulatives, falses o fraudulentes, ni reserves en previsió de la demanda. Accepteu que les dades de pagament que ens proporcioneu quan feu la reserva són del tot correctes i que l'adreça de correu electrònic, postal i/o altre tipus de dades de contacte que faciliteu a Agoda són correctes i precises. A més, autoritzeu que Agoda utilitzi aquestes dades per contactar amb Vosaltres si és necessari. Consulteu també la nostra Política de privacitat.

Així, com a condició per a fer ús del Lloc Web, us comprometeu a no fer servir el Lloc Web ni els seus continguts ni la seva informació per a finalitats comercials o no personals (ni directes ni indirectes), ni tampoc per a cap altra finalitat que sigui il·lícita, il·legítima o prohibida d'acord amb les Condicions d'Ús. Tret que Nosaltres ho hàgim consentit per escrit, no podeu modificar, copiar, distribuir, transmetre, mostrar, representar, reproduir, publicar, autoritzar, vendre ni revendre cap mena d'informació, programari o productes del Lloc Web i tampoc no en podeu fer obres derivades. A més, us comprometeu a no fer el següent:

  • utilitzar el Lloc Web o els seus continguts amb finalitats comercials no autoritzades (per exemple, la distribució o revenda de reserves sense permís);
  • fer reserves especulatives, falses o fraudulentes;
  • controlar o copiar continguts o informació del Lloc Web o accedir-hi per mitjà de robots, spiders, scrapers o altres mitjans automàtics o manuals, amb cap finalitat, tret que Nosaltres ho hàgim consentit prèviament per escrit;
  • infringir les restriccions d'un encapçalament d'exclusió de robots del Lloc Web, o eludir o evitar altres mesures utilitzades per impedir l'accés al Lloc Web o limitar-lo;
  • dur a terme accions que, segons el nostre criteri, comportin o puguin comportar una càrrega irraonable o desmesurada per a la nostra infraestructura;
  • crear enllaços profunds a cap part del Lloc Web (incloent-hi, entre d'altres, a rutes de compra) amb cap finalitat, tret que nosaltres ho hàgim consentit prèviament per escrit;
  • revendre, utilitzar, copiar, monitoritzar (per exemple amb spiders o scrapers), mostrar, descarregar o reproduir continguts o informació, programari, productes o serveis disponibles al Lloc Web amb finalitats comercials o de competència;
  • "crear trames", "reproduir" o incorporar alguna part del Lloc Web en un altre web, tret que nosaltres ho hàgim consentit prèviament per escrit;
  • fer publicacions il·lícites (d'acord amb alguna o la totalitat de les lleis i regulacions aplicables) des del Lloc Web o al Lloc Web, o fer publicacions, al Lloc Web o des del Lloc Web, que fomentin activitats ilegals;
  • publicar material que es pugui considerar perjudicial, obscè, pornogràfic, indecent, lasciu, violent, abusiu, profà, racista, discriminatori, insultant, amenaçador, pervers, assetjador, que inciti a l'odi o que sigui inacceptable per qualsevol motiu, ni publicar enllaços que portin a aquest tipus de material;
  • publicar material difamatori, calumniós, fals o injuriós, ni publicar enllaços que portin a aquest tipus de material;
  • publicar material que infringeixi els drets de propietat intel·lectual o els drets de qualsevol altra entitat o persona, incloent-hi, entre d'altres, els de copyright, les patents, les marques comercials, la legislació que imposi secrets comercials, els drets de privacitat, o la publicitat;
  • publicar material que, segons la legislació o en virtut de relacions contractuals o fiduciàries, no tingueu dret a publicar;
  • fer-vos passar per una altra persona o entitat, fer manifestacions falses o falsejar d'una altra forma la vostra relació amb alguna persona o entitat, o adoptar una identitat falsa amb la intenció d'enganyar, confondre o estafar una altra persona;
  • manipular identificadors, la qual cosa inclou també falsificar encapçalaments amb la finalitat de disfressar l'origen d'allò que publiqueu;
  • utilitzar el Lloc Web de manera que perjudiqui, inhabiliti, sobrecarregui o impedeixi o afecti d'una altra manera l'ús del Lloc Web o l'equipament informàtic d'altres usuaris, o causar danys, interrupcions o limitacions en el funcionament del programari, maquinari o equips de telecomunicacions;
  • intentar obtenir accés no autoritzat al Lloc Web, a llocs web relacionats, a altres comptes, a un altre sistema informàtic o a xarxes connectades amb el Lloc Web mitjançant tècniques de pirateria informàtica, extracció de contrasenyes o altres mitjans;
  • obtenir o intentar obtenir material o informació per mitjans que no s'hagin posat a disposició expressament des del Lloc web, els quals inclouen l'extracció o recopilació d'informació d'altres persones per qualsevol mitjà, com ara, adreces de correu electrònic;
  • prendre part en pràctiques enganyoses adreçades a manipular els resultats del motor de cerca orgànica (SERP, per les sigles en anglès de Search Engine Results Page) o fer servir tècniques d'optimització de motors de cerca (SEO, per les sigles en anglès de Search Engine Optimization) que es considerin contràries a les directrius normals de motors de cerca. Les pràctiques SEO poc ètiques (també anomenades “black hat” o “spamdexing”) inclouen, entre d'altres, l'encobriment (cloaking), les metadades i les etiquetes de títol, la còpia de continguts, els esquemes d'enllaços, les bombes de Google, la saturació de paraules clau, els enllaços i el text ocults, les pàgines porta i encobertes, la recopilació d'enllaços o esquemes, el spam a blogs, etc.;
  • dur a terme accions que puguin perjudicar el Lloc Web, les Empreses d'Agoda i els seus empleats o la reputació d'Agoda, o que els puguin afectar negativament de qualsevol altra manera; o
  • ser còmplice d'algun dels actes anteriors.

Tret que en consti autorització expressa, els llocs web mai no podran contenir enllaços a cap altra pàgina que no sigui la pàgina inicial del Lloc Web, ni podran crear trames del Lloc Web ni de les seves pàgines web ni dels seus materials. Tampoc no podrà cap entitat incloure enllaços sobre qualsevol aspecte del Lloc Web en un correu electrònic amb finalitats comercials, tret que Agoda ho hagi consentit per escrit.

Quan feu una reserva des del Lloc Web, manifesteu i garantiu que no esteu subjectes a cap programa de sancions internacionals.

Sempre que sigui aplicable, haureu d'acomplir totes les obligacions que us corresponen, pagar impostos i practicar retencions o d'altres segons es requereixi al vostre país de residència.

3. Preus, càrrecs addicionals i Garantia de preus d'Agoda

A. Preus i Garantia del millor preu per a l'Allotjament

Ens esforcem per oferir els preus més competitius i volem que pagueu el preu més baix possible per la vostra estada en un Allotjament. Si per internet trobeu que es pot reservar el mateix Allotjament, amb les mateixes condicions de reserva però a un preu més baix i ja heu fet la reserva amb Nosaltres, n'assumirem la diferència entre la nostra tarifa i la tarifa més baixa, d'acord amb les condicions de la Garantia del millor preu. Per tal d'acceptar una reclamació feta a l'empara d'aquesta garantia, cal que la reclamació acompleixi les condicions corresponents de la nostra Garantia del millor preu i que es presenti d'acord amb aquestes.

De vegades al Lloc Web podeu trobar tarifes més econòmiques per a una estada determinada en un Allotjament i en el mateix tipus d'habitació, però cal que tingueu en compte que aquestes altres tarifes proposades pels Allotjaments poden comportar restriccions i condicions especials, per exemple, en relació amb cancel·lacions i reemborsaments. Per això, cal que comproveu el tipus d'habitació i la tarifa amb atenció abans de fer la reserva. El mateix tipus d'habitació pot tenir tarifes diferents, en funció de les restriccions i condicions que s'imposin (vegeu també la Secció 6). Per tal d'evitar dubtes, es fa constar que la Garantia de preus més baixos no és aplicable als Serveis Auxiliars que s'ofereixen al Lloc web.

B. Càrrecs addicionals imposats pels Allotjaments

Cal que tingueu present que els preus indicats en el Lloc Web són només per a les vostres reserves d'habitació en un Allotjament determinat, per a les dates d'estada seleccionades i per al nombre de persones escollit, tret que s'indiqui una altra cosa. Les tarifes de reserva de les habitacions en Allotjament es mostren per habitació i per nit. Tret que s'indiqui el contrari, Agoda mostra al Lloc Web la tarifa sense impostos ni comissions de servei (vegeu-ne els detalls més avall) i us mostra els impostos i comissions de servei addicionals durant el procés de reserva. Sense perjudici del que exposem més endavant, veureu el preu total abans de confirmar la reserva. La configuració de la pantalla pot variar, però al final mostra la página de reserva definitiva (abans de la pantalla de confirmació). Comproveu amb atenció cada pas de la reserva. La podeu interrompre en qualsevol moment abans d'arribar a la pantalla de confirmació final (consulteu més endavant les condicions de cancel·lació un cop confirmada la reserva). Tot allò que s'inclou a la tarifa s'indica al Lloc Web (a la secció d'informació de l'Allotjament o abans de la confirmació final de la reserva) i al correu electrònic o justificant de confirmació. Normalment, tret que s'indiqui el contrari, l'esmorzar no està inclòs. Les tarifes del complex hoteler i altres taxes obligatòries (vegeu més avall) i certs impostos locals turístics o de municipis, o taxes hoteleres (quan escaigui) que s'han de cobrar directament als hostes no se solen incloure en les tarifes, tret que s'indiqui el contrari. Comproveu la descripció o les polítiques d'actuació de l’Allotjament al Lloc Web. La tarifa no inclou cap mena d'assegurança. Les reserves estàndard d'habitacions dels Allotjaments són per a una o dues persones. Si demaneu llits addicionals, normalment haureu de pagar càrrecs addicionals. L'Allotjament pot denegar l'admissió de més persones si no n'ha estat informat amb anterioritat. Tingueu en compte que certs Allotjaments us poden aplicar l'anomenada “taxa hotelera” (o similar) obligatòria, en concepte d'alguns dels serveis que ofereix. El càrrec addicional no sol anar inclòs en el preu, però se'n fa esment en la descripció de l'Allotjament al Lloc Web. L'Allotjament també pot aplicar recàrrecs per consum energètic addicional, transport d'equipatge, subministrament de premsa, caixa forta dins l'habitació, taxes turístiques o neteja de les habitacions. La pràctica d'afegir càrrecs a les tarifes dels Allotjaments no depèn d'Agoda i és pròpia d'alguns mercats, per exemple el dels Estats Units. No cal dir que els càrrecs derivats opcionals i el consum personal quasi mai no s'inclouen. Ens referim, per exemple, al preu de l'aparcament, minibar, trucades telefòniques, servei d'habitació, menjar i begudes, sopars de gala, lloguer de pel·lícules i ús d'internet, entre d'altres. Durant alguns mesos de temporada alta, hi ha Allotjaments que afegeixen un sopar de gala obligatori (per exemple, per Any Nou, Nadal, l'Any Nou xinès, etc.). El càrrec no s'inclou en la tarifa de l'habitació, però sí que consta en el formulari de reserva. Cerqueu frases com “Informació de l'allotjament”, “Condicions de cancel·lació” o expressions i termes similars al Lloc Web. Si us cal algun aclariment en relació amb els serveis o càrrecs inclosos, poseu-vos en contacte amb l'equip del Servei d'Atenció al Client.

Per a determinats Allotjaments, a més del preu de l'habitació, s'aplicarà un càrrec obligatori per transport o trasllat si així ho sol·licita l'Allotjament, o si ho elegiu Vosaltres quan estigui disponible. Sol ser així quan la destinació és una illa (per exemple, les Maldives), en què us cal un mitjà de transport específic per a arribar a l'Allotjament. Tingueu present que Agoda no organitza cap tipus de transport sinó que és l'Allotjament qui l'ofereix, l'organitza i se'n responsabilitza. Agoda no assumeix cap responsabilitat pel que fa a la qualitat, seguretat, freqüència o nivell d'aquests serveis de transport. Hi ha jurisdiccions en què, a més, els Allotjaments estan obligats a cobrar un impost municipal o de pernoctació turística als hostes. Pot passar que les autoritats competents aprovin impostos addicionals i n'encarreguin als Allotjaments el cobrament directe. Aquests càrrecs, si s'hi apliquen, els heu de pagar a l'Allotjament al final de l'estada. Comproveu amb l'Allotjament o amb el Servei d'Atenció al Client quins càrrecs addicionals (no) s'inclouen.

C. Càrrecs addicionals per Serveis Auxiliars

Tingueu present que tots els preus que es mostren en el Lloc Web en relació amb els Serveis Auxiliars els estableixen els nostres Associats, tret que s'indiqui el contrari. Consulteu les condicions de l'Associat per informar-vos dels càrrecs addicionals que es poden aplicar a la vostra reserva (per exemple, taxes d'aeroport).

D. Conversió de divisa

Podeu convertir les tarifes a diferents divises segons us convingui. Les tarifes de l'Allotjament i dels Serveis Auxiliars que se us proporcionin en una divisa que no sigui la que es mostra al Lloc Web es converteixen en la divisa que es mostra en pantalla al tipus de canvi determinat per Agoda, el qual pot incloure un càrrec per conversió i/o processament en el cas de determinades divises. La divisa i la quantitat que apareixen a la pàgina de reserva final és l'import que les Empreses d'Agoda carregaran a la targeta de crèdit. Se us pot oferir la possibilitat de pagar en la divisa de la vostra targeta de crèdit, si és diferent de la divisa seleccionada. En cas de pagament immediat, veureu la quantitat convertida que se us carregarà a la targeta de crèdit. En cas d'utilitzar l'opció “Reserva Ara, Paga Després” (Vegeu la Secció 5), veureu una estimació de la quantitat convertida, que només se us carregarà al tipus de canvi de la data futura de pagament, el que significa que l'import podria diferir de l'estimació. El vostre banc us pot imposar comissions addicionals per la transacció, sense que les Empreses d'Agoda hi tinguin cap capacitat de control. Tingueu en compte que els tipus de canvi fluctuen cada dia. En el cas dels clients que fan servir Alipay o UnionPay per al pagament, cal tenir en compte que tots els càrrecs es fan sempre en Yuan Renminbi Xinesos (CNY/RMB) (quantitat segons es mostri) i que la quantitat mostrada entre parèntesis en dòlars dels Estats Units és només per referencia. Hi ha targetes de crèdit que no accepten pagaments en determinades divises. Si n'és el cas, se us proposarà una divisa alternativa (que normalment es basarà en el país del banc emissor) en un camp nou. Presteu atenció als camps del formulari de reserva abans de confirmar-la.

Informació sobre càrrecs per impostos i taxes

Per tal de facilitar la transacció de reserva de l'Allotjament, el càrrec total a la targeta de crèdit pot incloure un càrrec per impostos i taxes (d'ara endavant, els “Impostos i Taxes"), tret que s'indiqui d'una altra manera. Pel que fa als Allotjaments, aquest càrrec inclou un import aproximat per recuperar la quantitat que les Empreses d'Agoda paguen a l'Allotjament quan feu la reserva en concepte d'impostos que ha de suportar l'Allotjament, incloent-hi, entre d'altres, l'impost sobre la venda i el consum, la taxa hotelera, la taxa d'habitació, els impostos sobre el consum interior, els impostos sobre el valor afegit i/o altres impostos similars. En alguns llocs pot ser que l'import dels impostos també inclogui taxes de serveis del Govern o altres taxes que no es paguen directament a les autoritats tributaries, sinó que, segons marca la llei, és l'Allotjament qui les recapta. L'import que pagueu a l'Allotjament per reserva en concepte d'impostos pot no coincidir amb l'import que les Empreses d'Agoda calculen i inclouen en el càrrec que us cobren. El balanç del càrrec d'Impostos i Taxes, si escau, és una comissió que les Empreses d'Agoda retenen com a part de la compensació pels nostres serveis i per cobrir els costos de la reserva, que inclouen, per exemple, costos de servei d'atenció al client. Si el balanç és negatiu, les Empreses d'Agoda n'assumiran la diferència. El càrrec per Impostos i Taxes varia en funció de diversos factors, incloent-hi, entre d'altres, l'import que les Empreses d'Agoda paguen a l'Allotjament i la ubicació de l'Allotjament on us estareu, i pot incloure el benefici que les Empreses d'Agoda retenen.

Amb l'excepció del que es descriu més endavant, les Empreses d'Aqoda no recapten ni remeten impostos a les autoritats tributàries competents. Els nostres proveïdors d'Allotjaments, com a venedors, inclouen tots els impostos aplicables en l'import facturat i les Empreses d'Agoda els paguen directament l'import total. Les Empreses d'Agoda tampoc no estan associades amb el venedor amb qui reservem els viatges dels nostres clients. La imponibilitat, el tipus d'impostos aplicables i el tipus fiscal aplicat poden variar força segons la ubicació.

En transaccions que afectin Allotjaments de determinades jurisdiccions, el càrrec per Impostos i Taxes a la vostra targeta inclou el pagament d'un impost que les Empreses d'Agoda estan obligades a recaptar i remetre a la jurisdicció en concepte d'impostos deguts per les quantitats que les Empreses d'Agoda retenen com a retribució pels serveis prestats.

En els casos en què heu de pagar a l'Allotjament mateix, és possible que el preu no inclogui impostos ni taxes. Comproveu les condicions de reserva i el correu de confirmació o justificant, o poseu-vos en contacte amb l'equip del Servei d'Atenció al Client.

Com ja s'ha explicat més amunt, hi ha ciutats o municipis que apliquen impostos municipals, de pernoctació, turístics, hotelers o equivalents que l'Allotjament ha de recaptar localment.

Pel que fa als Serveis Auxiliars, el càlcul dels impostos i tarifes aplicables s'estableix en les condicions generals dels nostres Associats.

4. Privacitat

Respectem el vostre dret a la privacitat. Si us cal més informació, llegiu la nostra Política de privacitat.

5. Pagament - Targeta de crèdit - "Reserva Ara, Paga Després" - Edat - Frau

En el cas de reserves fetes amb Agoda i pagades per endavant, les Empreses d'Agoda us cobraran l'import total a la targeta de crèdit (de vegades sense possibilitat de reemborsament, en funció de les condicions de reserva de l'Allotjament; vegeu-ho més endavant) quan feu la reserva i la confirmeu. En cas de fer ús de l'opció "Reserva Ara, Paga Després", el càrrec es farà en el moment futur que s'indiqui en el correu electrònic de confirmació. Quan feu servir “Reserva Ara, Paga Després”, assegureu-vos que la targeta de crèdit sigui vàlida i que tingueu prou crèdit a la data futura de pagament. Si arribada la data no es pot fer el càrrec a la targeta per qualsevol motiu, la reserva serà cancel·lada tret que pugueu garantir que el pagament amb la targeta pot ser autoritzat a temps. Comproveu amb atenció la informació de la reserva per conèixer-ne les condicions abans de confirmar-la. Les Empreses d'Agoda només processen reemborsaments si escau, quan s'hagin sol·licitat dins un termini raonable. En determinats casos, les Empreses d'Agoda no us faran cap càrrec a la targeta, ja que haureu de pagar l'estada a l'Allotjament mateix (pagament posterior). Tanmateix, hi ha Allotjaments que volen comprovar prèviament la validesa de la targeta, cobrar un dipòsit o rebre per endavant el pagament de la reserva. Els Allotjaments us poden sol·licitar les dades de la targeta de crèdit per garantir la reserva. Si és el cas, les Empreses d'Agoda les enviaran directament a l'Allotjament on heu fet la reserva i és possible que verifiquen (és a dir, n'autoritzem prèviament) la validesa de la targeta de crèdit. Per tal de protegir i encriptar les dades de la targeta de crèdit mentre està en trànsit amb Nosaltres, fem servir la tecnologia "Secure Socket Layer (SSL)" en tots els nostres serveis. Si us plau, tingueu en compte que el vostre banc pot imposar taxes addicionals a la transacció, sobre les quals les Empreses d'Agoda no tenen cap control.

Determinades empreses de targetes de crèdit cobren als seus bancs membres una taxa per processar "transaccions estrangeres". Si feu una transacció i el destinatari utilitza un banc ubicat en un país diferent d'on està ubicat el banc que expedeix la vostra targeta, se us podrà aplicar una taxa de servei internacional d'avaluació, de transacció transfronterera o similar. El vostre banc emissor pot o no transferir-vos (a l'usuari de la targeta) aquesta taxa. Si us plau, contacteu amb el vostre banc emissor per obtenir més detalls ja que les Empreses d'Agoda no tenen cap control a sobre.

En el cas que terceres parts hagin comès un frau amb la vostra targeta de crèdit o n'hagin fet un ús no autoritzat, us heu de posar en contacte amb el banc o amb l'emissor de la targeta així que en tingueu coneixement. Si sospiteu que l'ús no autoritzat o fraudulent s'ha fet per mitjà d'Agoda, contacteu immediatament amb l'equip del Servei d'Atenció al Client.

Per a reservar, cal que tingueu 18 anys (o, per a països on la majoria d'edat és superior als 18 anys, la majoria d'edat) i que disposeu de capacitat jurídica plena per a fer la transacció (o de l'autorització del tutor legal). Manifesteu que sou titular de la targeta de crèdit o de dèbit, o que esteu autoritzats per a reservar amb la targeta i que a la targeta hi teniu fons suficients per a cobrir l'import de la transacció. Accepteu la responsabilitat financera per a totes les transaccions que es facin en nom vostre o per compte vostre.

Manifesteu que les dades que ens proporcioneu a l'hora de realitzar la reserva són del tot correctes. Les Empreses d'Agoda es reserven el dret de rebutjar determinades targetes de crèdit i d'afegir o eliminar altres mètodes de pagament. Per a més comoditat, Agoda ara també ofereix l'opció que les vostres dades de targeta de crèdit estiguin emmagatzemades a l'arxiu amb seguretat. Si us cal més informació, consulteu la nostra Política de privacitat.

Disposem de mecanismes de prevenció i detecció de frau molt estrictes. En alguns casos, és possible que us sol·licitem informació o verificacions addicionals per validar la reserva i confirmar-la, tal com s'explica amb més detall al Lloc Web. També se us podrà aplicar un càrrec menor de verificació o autorització anticipada a la vostra targeta, fins i tot quan feu servir l'opció "Reserva Ara, Paga Després". El balanç es carregarà després de la confirmació o, en el cas que utilitzeu l'opció "Reserva Ara, Paga Després", en la futura data de pagament (vegeu el comentari sobre possibilitat de cancel·lació en cas que la targeta no és pugui carregar a la data requerida per qualsevol motiu). Les reserves no es consideren confirmades fins que no hàgiu rebut un correu electrònic de confirmació amb un justificant de confirmació. A més, pot passar que durant el procés de control de frau l'Allotjament quedi totalment reservat. Si és el cas, la reserva deixarà d'estar disponible, sense que se'n pugui fer responsable a Agoda. La informació addicional que envieu es tractarà seguint criteris estrictes aplicables en el sector, amb la finalitat de garantir-ne la privacitat, es transmetrà encriptada i agents especialitzats la comprovaran. Si decidiu no comunicar-nos la informació addicional o si no estem d'acord amb la informació rebuda, la reserva no es completarà, quedarà totalment anul·lada i es retornaran els imports que hàgiu pagat (inclòs el càrrec per comprovació, si escau).

Informació sobre errors en el procés de pagament

Per diversos motius, el pagament al Lloc Web pot fallar. Si és el cas, Agoda us oferirà alternatives per garantir que la vostra reserva pugui continuar. Si teniu cap pregunta, poseu-vos en contacte amb el nostre departament de Servei d'Atenció al Client.

6. Condicions de reserva - Cancel·lacions, no presentació injustificada, sortida avançada i sortida retardada - Polítiques específiques de l'allotjament - Necessitats especials - Serveis o productes d'Agoda addicionals

Quan feu una reserva des del nostre Lloc Web, accepteu les condicions de reserva de l'Allotjament i us comprometeu a complir-les, incloses les polítiques de cancel·lació i de no presentació aplicables a la reserva en concret. També accepteu i us comprometeu a complir altres condicions (de prestació del servei) de l’Allotjament que siguin aplicables a la vostra reserva o durant l'estada, inclosos els serveis prestats i/o els productes que l'Allotjament ofereix (les condicions generals de prestació del servei de l'Allotjament es poden obtenir a l'Allotjament mateix). La política de cancel·lació i de no presentació de cada Allotjament es pot veure al Lloc Web, a les pàgines que informin sobre l'Allotjament o als apartats “Condicions de reserva”, “Política de cancel·lació” o altres documents similars, així com al correu electrònic de confirmació i al justificant. Tingueu en compte que se us pot aplicar un càrrec per la cancel·lació que dependrà de la política de cancel·lació i de no presentació de l'Allotjament, que en alguns casos afectarà tota l'estada i en d'altres la primera nit. Us recomanem que abans de reservar llegiu amb atenció la política de cancel·lació i de no presentació. Si no us presenteu a l'Allotjament el dia i l'hora acordats, i no n'aviseu l'Allotjament, l'import que quedi de la reserva podrà ser cancel·lat i, a més, podreu perdre el dret al reemborsament dels diners, en funció de les condicions de l'Allotjament. Independentment de la política de cancel·lació de l'Allotjament, les Empreses d'Agoda es reserven el dret d'aplicar un càrrec per cancel·lació, que constarà al Lloc Web. Consulteu amb atenció les condicions de l'Allotjament abans de fer la reserva. Hi ha Allotjaments que apliquen càrrecs addicionals per les sortides avançades o retardades.

Si voleu revisar, modificar o cancel·lar la reserva, consulteu el correu electrònic de confirmació i seguiu-ne les instruccions, feu servir l'eina d'autoservei o poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció al Client.

Molts Allotjaments tenen polítiques específiques pel que fa a nens, acompanyants i/o animals de companyia. Com s'indica més endavant, és molt aconsellable que ho consulteu al Servei d'Atenció al Client, a l'Allotjament mateix o a les polítiques de l'Allotjament.

Necessitats específiques: Si teniu necessitats específiques (per exemple, una habitació accessible per a cadires de rodes), poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció al Client o amb l'Allotjament per comprovar que es puguin satisfer. Tingueu en compte que totes les peticions especials depenen de la disponibilitat i que Agoda no les pot garantir. En funció de la política d'actuació de l'Allotjament, se us retornarà, cancel·larà o modificarà la reserva si no es poden satisfer les vostres necessitats específiques. Si hi ha disponibilitat, la petició es confirmarà quan arribeu.

Informació sobre les Ofertes Secretes d'Agoda

Amb el programa d'"Ofertes Secretes", Agoda pot oferir habitacions de qualitat a l'Allotjament per uns preus molt atractius, de manera que podeu gaudir de grans descomptes en allotjaments de qualitat seleccionats d'arreu del món; des de luxosos hotels de cinc estrelles fins a encantadors hotels boutique. Per raons diverses, els Allotjaments que participen en el programa s'estimen més romandre en l'anonimat fins que la reserva s'hagi confirmat i pagat.

Les Ofertes Secretes s'indiquen amb un logotip específic. Podreu navegar i consultar informació clau sobre aquests establiments (àrea general, descripció, instal·lacions) abans de fer la reserva, però no podreu saber de quin establiment es tracta. Quan completeu la reserva, se us revelaran el nom de la propietat, la ubicació i les dades de contacte. Per tal d'assegurar que Agoda pugui continuar oferint aquestes tarifes especials de manera regular, les reserves de les Ofertes Secretes no es poden cancel·lar ni reemborsar.

Informació sobre PointsMAX

Amb el programa “PointsMAX”, Agoda us ofereix l'oportunitat d'acumular punts amb diversos programes de fidelització externs (per exemple programes de milles d'aerolínies). Per a alguns Allotjaments podreu seleccionar un programa de fidelització extern del menú de PointsMAX per a veure ofertes al costat de la nostra oferta d'habitacions usual. Si hi ha disponibilitat, podreu escollir reservar amb PointsMAX per acumular punts al programa de fidelització extern que seleccioneu. Els punts que aconseguireu i el nom del programa es confirmen de nou al formulari de reserva i al missatge de confirmació que rebreu després de fer la reserva PointsMAX. Els punts se us trametran directament al vostre compte del programa extern quan hagin passat entre 2 i 4 setmanes desde la data de sortida. Cal que tingueu present que el programa PointsMAX no s'aplica als Serveis Auxiliars oferts al Lloc Web.

Informació important que cal tenir en compte en totes les reserves amb PointsMAX:

  • La identificació de membre del futur beneficiari dels punts externs ha de correspondre a l'hoste que s'està a l'Allotjament (que s'identifica pel nom d'hoste principal);
  • Pot ser que els preus de les reserves amb PointsMax siguin diferents dels de les reserves habituals amb les mateixes condicions;
  • Els preus de les reserves amb PointsMAX no es poden desglossar en un preu d'habitació i un component de punts;
  • Totes les polítiques de cancel·lació aplicables s'aplicaran íntegrament a les reserves PointsMAX;
  • Només es poden acumular punts de bonificació o milles; no punts de prestigi ni altres punts en general;
  • Per a les reserves cancel·lades no es concedeixen punts, amb independència de les condicions financeres de la cancel·lació;
  • Els punts no es poden bescanviar per efectiu ni són acumulables amb altres ofertes;
  • La garantia de preu d'Agoda no és aplicable a les reserves de PointsMAX; i
  • Les condicions dels programes de fidelització de tercers hi són aplicables.

7. Drets de propietat intel·lectual - Avís sobre marca comercial

Agoda, juntament amb les adaptacions que se'n facin en els idiomes locals, és una marca comercial registrada o autoritzada d'Agoda i/o les seves empreses filials en molts països, entre els quals hi ha els Estats Units, Canadà, Singapur, Tailàndia, Japó, Xina, Malàisia, Rússia, Corea, Suïssa, etc. Altres denominacions de productes i empreses que s'identifiquen al Lloc Web poden ésser el nom, la marca de servei, el logotip, el símbol o una altra denominació privativa d'Agoda, del seu llicenciant, d'empreses associades o de terceres parts. L'ús al Lloc Web de noms, noms comercials, marques comercials, marques de servei, logotips, símbols o altres denominacions o marques que siguin privatives de terceres parts o que pertanyin a terceres parts, i també la disponibilitat de productes o serveis específics de les terceres parts esmentades per mitjà del Lloc Web, no es pot interpretar en el sentit d'aval o patrocini mitjançant el Lloc Web per part d'aquella tercera part, ni de participació de la tercera part en l'oferta de béns, serveis o informació des del Lloc web. Agoda és titular dels drets de copyright sobre el Lloc Web. No podeu fer ús de la propietat intel·lectual d'Agoda sense que Nosaltres ho consentim.

El Lloc Web conté material subjecte a drets de copyright, noms comercials i altra informació privativa; per exemple, textos, programari, fotografies i gràfics. A més, és possible que en el futur contingui vídeos, gràfics, música i so. La totalitat dels continguts del Lloc Web està protegida per la legislació sobre copyright. Nosaltres i els nostres llicenciants som titulars dels copyright i/o de les bases de dades per a la selecció, coordinació, preparació i millora dels continguts, i també som titulars del contingut original. En relació amb els continguts, no els podeu modificar, publicar, transmetre ni participar en la seva transferència o venda, crear-ne obres derivades ni explotar-lo de cap manera, tret que es faci d'acord amb les condicions fixades en les Condicions d'Ús.

Llevat que s'indiqui altrament, el programari necessari per als nostres serveis, disponible al Lloc web o utilitzat pel Lloc Web i els drets de propietat intel·lectual (incloses les marques comercials, les marques de servei, els logotips, els dissenys i els drets de copyright, entre d'altres, del contingut i de la informació i el material presents al Lloc Web són propietat d'Agoda, de les seves empreses filials o associades, llicenciants, subministradors (inclosos els Allotjaments) o proveïdors. Agoda declina tota responsabilitat sobre materials subjectes a drets de copyright subministrats per terceres parts o per la infracció per part d'elles de drets de propietat intel·lectual.

Només podeu fer servir informació del Lloc Web per a ús personal. Tret que la legislació de propietat intel·lectual ho autoritzi expressament, no s'autoritza la còpia, redistribució, publicació o explotació comercial de materials descarregats tret que ho hàgim consentit expressament Nosaltres i el titular dels drets de copyright. En el cas que s'autoritzi la còpia, redistribució o publicació del material subjecte a drets de copyright, no s'hi podran fer canvis ni esborrar l'atribució de l'autor. Accepteu que quan descarregueu el material subjecte a drets de copyright no adquiriu cap mena de dret de propietat.

Podem subministrar enllaços d'hipertext a altres llocs que facin funcionar altres persones. Quan els utilitzeu, esteu reconeixent que sortiu del Lloc Web i que actueu només sota la vostra responsabilitat.

Reclamació per infracció dels drets de copyright

Si creieu de bona fe que els materials que allotgem infringeixen drets de copyright que us pertanyen, vosaltres mateixos o el vostre agent (d'ara endavanr, el “demandant”) ens podeu enviar una notificació escrita amb la informació següent:

1. el nom i l'adreça del demandant;

2. si el demandant no és titular dels drets copyright o llicenciatari en exclusiva, cal que hi constin el nom i l'adreça del titular dels drets de copyright o llicenciatari en exclusiva;

3. si el demandant no és resident a Singapur, l'adreça del demandant als efectes de notificació a Singapur;

4. un número de telèfon o de fax (si escau) i una adreça de correu electrònic que permetin contactar amb el demandant;

5. prou dades com perquè puguem identificar l'obra subjecta de la qual presumptament s'han infringit els drets de copyright;

6. prou dades com perquè puguem identificar i localitzar la còpia electrònica presumptament infractora, inclosa l'adreça URL de la còpia;

7. una declaració en què el demandant ens demani que eliminem la còpia electrònica o n'inhabilitem l'accés;

8. una declaració en què el demandant manifesti que creu de bona fe que la còpia electrónica infringeix els drets de copyright corresponents a l'obra identificada en l'apartat 5 anterior;

9. una declaració en què es manifesti que la informació continguda en la notificació és correcta;

10. una declaració en què es manifesti que el demandant és (a) el propietari o llicenciatari en exclusiva dels drets de copyright de l'obra identificada en l'apartat 5 anterior, o que està (b) autoritzat per a actuar en representació del propietari o llicenciatari en exclusiva; i

11. una declaració en què el demandant manifesti que sotmet el procediment a la competència dels tribunals de Singapur i a les disposicions de la Llei de drets d'autor de Singapur (Singapore Copyright Act).

La notificació haurà d'anar signada pel demandant i ens l'haureu de trametre per correu certificat a l'adreça esmentada a la Secció 11, a l'atenció del Departament Jurídic - Reclamació sobre Drets de Copyright.

Revisarem i tractarem totes les notificacions que acompleixin els requisits anteriors d'acord amb la legislació que els sigui aplicable.

Us recomanem que consulteu amb el vostre assessor jurídic abans de trametre una notificació. A més, cal que tingueu en compte que és posible que vosaltres mateixos cometeu una infracció o hàgiu de respondre per danys i perjudicis si feu una reclamació falsa per infracció dels drets de copyright.

8. Comentaris – Correspondència posterior - Drets dels usuaris sobre el contingut – Altres serveis

En completar els tràmits de reserva, accepteu rebre missatges de confirmació (correu electrònic i/o SMS) i un correu electrònic que us convidarà a emplenar el formulari d'opinió que us trametrem després de l'estada a l'Allotjament seguit d’un o més recordatoris. Emplenar-lo és opcional. Per a més claredat, els comunicats de confirmació i de comentaris de clients (correus electrònics, SMS) són transaccionals i no formen part dels correus electrònics informatius o de màrqueting, dels quals us podeu donar de baixa (vegeu la Política de Privacitat per a més detalls). En el cas dels Serveis Auxiliars, és possible que l'Associat que ofereix aquests serveis us convidi a publicar un comentari en relació amb els Serveis Auxiliars que us ha prestat. El comentari definitiu de l'hoste (incloent-hi la informació adjunta, si n'hi ha) es publicarà a la pàgina d'informació corresponent del Lloc Web, amb la finalitat d'informar els (futurs) clients de la vostra opinió sobre el (nivell del) servei i la qualitat de l'Allotjament. Quan publiqueu un comentari i hi adjunteu contingut com per exemple imatges, concediu a Agoda tots els drets, a perpetuïtat i de manera gratuïta, transferible i irrevocable, sobre el contingut enviat, inclòs el vostre nom. Agoda es reserva el dret de traduir, editar, adaptar, rebutjar o eliminar els comentaris de l'usuari, segons la seva exclusiva discreció. Confirmeu que complireu les Pautes generals sobre comentaris de clients. A més, manifesteu i garantiu que (i) sou titulars i controleu tots els drets que afecten als continguts que publiqueu o distribuïu, o teniu dret a publicar o distribuir aquests continguts d'usuari al Lloc Web o per mitjà d'aquest; (ii) els continguts són certs i no són enganyosos, i (iii) l'ús, la publicació o qualsevol altra forma de transmissió dels continguts no infringeix les Condicions d'Ús ni cap legislació o regulació aplicable, no violarà els drets de cap persona o entitat ni els causarà cap mena de dany. A més, conferiu a Agoda el dret de perseguir judicialment tota persona o entitat que infringeixi els vostres drets o els drets d'Agoda sobre els continguts per la infracció de les Condicions d'Ús. Accepteu que sereu l'únic responsable de tots els continguts d'usuari que oferiu o trameteu.

Els continguts enviats pels usuaris es consideren no confidencials i Agoda no té cap obligació de tractar-los com a informació privativa. Sense que es limiti el que s'acaba de dir, Agoda es reserva el dret de fer dels continguts l'ús que consideri adient, la qual cosa inclou, entre d'altres, eliminar-los, editar-los, modificar-los, rebutjar-los o denegar-ne la publicació. Agoda no té cap obligació d'oferir-vos un pagament pels continguts que envieu ni de donar-vos l'oportunitat d'editar-los, eliminar-los o modificar-los quan els hàgiu enviat a Agoda. Tampoc no té l'obligació d'atribuir-vos l'autoria dels continguts ni està obligada a exigir cap mena d'atribució per part de terceres parts. Consulteu les Polítiques d'actuació d'Agoda que hi ha al Lloc Web per ampliar informació.

En el cas que es determini que teniu drets morals (inclosos els drets d'atribució o d'integritat) sobre el contingut, manifesteu que (a) no exigiu l'ús d'informació d'identificació personal en relació amb els continguts ni amb una obra que se'n derivi ni amb les actualitzacions o millores que se'n facin; (b) no us oposeu a què es publiqui, s'utilitzi, es modifiqui o s'exploti per part d'Agoda o pels seus llicenciataris, successors i cessionaris; (c) renuncieu perpètuament i us comprometeu a no reclamar o afirmar cap mena de dret sobre els drets morals de l'autor en relació amb els continguts; i (d) eximiu de forma perpètua Agoda i es seus llicenciataris, successors i cessionaris en relació amb qualssevol demandes que pugueu emprendre contra Agoda basant-vos en els drets morals referits.

9. Advertències per al viatge - Requisits de visat

Tot i que la major part dels viatges es completen sense incidències, hi ha destinacions que comporten més riscos que d'altres. Per això, recomanem als passatgers que revisin les prohibicions de viatge i les advertències, anuncis i consells emesos pels seus governs abans de reservar el viatge, en especial quan visiten destinacions internacionals.

En mostrar Allotjaments de destinacions específiques, Agoda no manifesta ni garanteix que viatjar-hi sigui recomanable o que no hi hagi cap risc. Tampoc no serà responsable de danys o pèrdues que es puguin originar per causa del viatge a aquelles destinacions. En cap cas no es podran exigir responsabilitats a Agoda per incidents que tinguin lloc mentre us esteu a l'Allotjament. Us recomanem enèrgicament que comproveu els consells de viatge emesos pel vostre Govern per a qualsevol país que visiteu i que prengueu les precaucions necessàries. També us recomanem que contracteu una assegurança de viatges personal.

Agoda no serà responsable de les possibles pèrdues causades pel fet que no disposeu dels passaports, visats i documentació necessaris per al viatge. Us recomanem que consulteu amb les ambaixades, consulats i departaments competents en materia de visats dels països que volgueu visitar. Sou responsables d'obtenir tots els documents que es requereixin.

Recordeu: hi ha països amb regles i regulacions estrictes en matèria d'importació de béns, articles o substàncies objecte de prohibició o restricció. La prohibició o restricció pot afectar, entre d'altres, l'alcohol, el tabac, perfums, fàrmacs, medicaments, llibres, pel·lícules, DVD, materials d'entreteniment per a adults, productes alimentaris, plantes, parts d'animals, etc. És responsabilitat vostra verificar i respectar la normativa aplicable. L'incompliment pot comportar penalitzacions greus.

10. Queixes

Si teniu cap queixa sobre els serveis d'Agoda, podeu contactar amb l’equip del Servei d'Atenció al Client mitjançant un dels mètodes descrits aquí. Farem tot el que estigui a les nostres mans per ajudar-vos. Tingueu en compte que les queixes sobre l'Allotjament (polítiques, normes, serveis, instal·lacions, decoració, menjar, etc.) és problema bàsicament de l'Allotjament mateix. Agoda s'hi posarà en contacte directament per mirar de trobar una solució de mutu acord, però no pot garantir un resultat satisfactori. Les queixes sobre Serveis Auxiliars es regeixen d'acord amb les condicions dels Associats que proporcionen el Servei Auxiliar.

11. Aspectes jurídics

Exempció de garanties

TOT EL CONTINGUT, INCLOSOS EL PROGRAMARI, ELS PRODUCTES, ELS SERVEIS, LA INFORMACIÓ, ELS TEXTOS I ELS GRÀFICS RELACIONATS QUE S'INCLOUEN AL LLOC WEB O ALS QUALS ES PUGUI ACCEDIR DES DEL LLOC WEB, SE SUBMINISTREN “TAL COM ESTAN” I “SEGONS SÓN DISPONIBLES”. LES EMPRESES D'AGODA NO OFEREIXEN CAP GARANTIA NI REPRESENTACIÓ DE CAP TIPUS, NI IMPLÍCITA NI EXPLÍCITA, EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT DEL LLOC WEB O AMB LA INFORMACIÓ, EL CONTINGUT O ELS MATERIALS INCLOSOS AL LLOC WEB. I, EN LA MESURA EN QUÈ LA LEGISLACIÓ APLICABLE HO PERMETI, LES EMPRESES D'AGODA EXCLOUEN TOTES LES REPRESENTACIONS, CONDICIONS I GARANTIES DE TOT TIPUS, EXPLÍCITES O IMPLÍCITES, INCLOENT-HI, ENTRE D'ALTRES, LES CONDICIONS O GARANTIES DE COMERCIALITZACIÓ O D'ESFORÇ PROFESSIONAL SATISFACTORI IMPLÍCITES, EL CONTINGUT INFORMATIU, EL TÍTOL O LA PROTECCIÓ DELS DRETS DE TERCERES PARTS. LES EMPRESES D'AGODA NO GARANTEIXEN QUE EL LLOC WEB FUNCIONI SENSE ERRADES O INTERRUPCIONS, NI QUE LES ERRADES S'ESMENIN, NI QUE AL LLOC WEB O ALS SEUS SERVIDORS NO HI HAGI VIRUS O ALTRES COMPONENTS NOCIUS. LES EMPRESES D'AGODA NO OFEREIXEN CAP GARANTIA NI REPRESENTACIÓ EN RELACIÓ AMB LA IDONEÏTAT, DISPONIBILITAT, EXACTITUD, FIABILITAT, INTEGRITAT O VIGÈNCIA DE CAP TIPUS DE MATERIAL QUE HI HAGI AL LLOC WEB PER A QUALSEVOL FINALITAT, INCLOSOS EL PROGRAMARI, ELS PRODUCTES, ELS SERVEIS, LA INFORMACIÓ, EL TEXT I EL CONTINGUT GRÀFIC RELACIONAT.

LES EMPRESES D'AGODA NO SERAN RESPONSABLES DE LES FALLADES CAUSADES PER ERRADES DEL SERVIDOR, TRANSMISSIONS MAL DIRIGIDES O REDIRIGIDES, FALLADES EN LA CONNEXIÓ A INTERNET, INTERRUPCIONS DE LA TRANSMISSIÓ O DE LA RECEPCIÓ DE RESERVES; NI TAMPOC HO SERAN DE VIRUS INFORMÀTICS O ALTRES DEFECTES TÈCNICS, TANT SI SÓN D'ORIGEN HUMÀ COM SI SÓN D'ORIGEN TÈCNIC.

Limitació general de responsabilitat

EN LA MESURA QUE LA LLEI HO PERMETI, EN CAP CAS LES EMPRESES D'AGODA, INCLOSOS ELS SEUS DIRECTIUS, ADMINISTRADORS, EMPLEATS, REPRESENTANTS, FILIALS, AFILIATS, DISTRIBUÏDORS, PROVEÏDORS, TITULARS DE LLICÈNCIA, AGENTS O ALTRES PERSONES QUE PARTICIPIN EN LA CREACIÓ, PATROCINI, PROMOCIÓ O DIFUSIÓ PÚBLICA DEL LLOC WEB I DEL SEU CONTINGUT (COL·LECTIVAMENT LES “PARTS COBERTES”) DE QUALSEVOL FORMA, NO SERAN RESPONSABLES DAVANT DE CAP PERSONA O ENTITAT PER DANYS DIRECTES, INDIRECTES, INCIDENTALS, ESPECIALS, EXEMPLARS, COMPENSATORIS, CONSEQÜENTS O PUNITIUS, NI PELS DANYS O PÈRDUES DE TOTA MENA, INCLOENT-HI, ENTRE D'ALTRES (QUAN SIGUI EL CAS, CAUSATS PER): (I) PÈRDUA DE PRODUCCIÓ, PÈRDUA DE BENEFICIS, PÈRDUA D'INGRESSOS, PÈRDUA DE CONTRACTES, PÈRDUA O DETERIORAMENT DE FONS DE COMERÇ O REPUTACIÓ, INCONVENIÈNCIA, ESTRÉS, PROBLEMES, PÈRDUA DE RECLAMACIONS, INTERRUPCIONS EMPRESARIALS, PÈRDUA DE DADES O ALTRES MATERIALS INTANGIBLES; (II) IMPOSSIBILITAT D'ÚS, ÚS NO AUTORITZAT, RETARDS, MANCA DE RENDIMENT O RENDIMENT INSUFICIENT DEL LLOC; (III) ACCÉS NO AUTORITZAT O MANIPULACIONS INDEGUDES QUE AFECTIN LES VOSTRES DADES PERSONALS I TRANSMISSIONS PERSONALS; (IV) LA PRESTACIÓ O NO PRESTACIÓ DE SERVEIS, INCLOSOS ELS SERVEIS PRESTATS O ELS PRODUCTES QUE OFEREIX L'ALLOTJAMENT, CANCEL·LACIONS (PARCIALS) O SOBRERESERVA; (V) ERRADES O IMPRECISIONS EXISTENTS AL LLOC WEB O ALTRA INFORMACIÓ (INCLOSES, ENTRE D'ALTRES, INFORMACIÓ (DESCRIPTIVA) (PER EXEMPLE, TARIFES, DISPONIBILITAT I VALORACIONS) DE L’ALLOTJAMENT TAL COM ES PRESENTA AL LLOC WEB), PROGRAMARI, PRODUCTES, SERVEIS I GRÀFICS RELACIONATS OBTINGUTS DES DEL LLOC WEB; (VI) TRANSACCIONS FETES PER MITJÀ DEL LLOC WEB; (VII) TOT TIPUS DE DANYS MATERIALS, INCLOSOS ELS DANYS AL VOSTRE ORDINADOR O SISTEMA INFORMÀTIC CAUSATS PER VIRUS, COMPONENTS PERJUDICIALS DURANT L'ACCÉS AL LLOC O A QUALSEVOL ALTRE LLOC AL QUAL HI TINGUI ENLLAÇOS, O COM A RESULTAT D'ACCEDIR-HI O D'UTILITZAR-LOS; O (VIII) ALTRES DANYS DERIVATS D'UTILITZAR EL LLOC WEB, FER-NE ÚS DE LA MANERA QUE SIGUI, RETARDS O INCAPACITAT D'UTILITZAR EL LLOC WEB O INFORMACIÓ, PRODUCTES O SERVEIS OBTINGUTS MITJANÇANT EL LLOC WEB; O (IX) QUALSEVOL LESIÓ (PERSONAL), MORT, DANYS MATERIALS O ALTRES DANYS IMPUTABLES A L’ALLOTJAMENT (ALS SEUS EMPLEATS, ADMINISTRADORS, DIRECTIUS, AGENTS, REPRESENTANTS O EMPRESES FILIALS) O, FINALMENT, (X) QUALSEVOL TIPUS DE DANYS CAUSATS PER FETS DE FORÇA MAJOR. LES LIMITACIONS DE LA RESPONSABILITAT SERAN APLICABLES INDEPENDENTMENT DE LA FORMA D'ACCIÓ, SIGUI PER CONTRACTE, RESPONSABILITAT CIVIL EXTRACONTRACTUAL, NEGLIGÈNCIA, RESPONSABILITAT OBJECTIVA O D'ALTRE TIPUS, FINS I TOT QUAN UNA PART COBERTA JA HAGI ESTAT ADVERTIDA DE LA POSSIBILITAT QUE ES PRODUEIXIN ELS DANYS. Per cas de força major cal entendre un esdeveniment que escapi a la capacitat de control de les Parts cobertes, i s'hi inclouen, entre d'altres, desastres naturals, condicions meteorològiques, incendis, accidents nuclears, pulsacions electromagnètics, accions terroristes, disturbis, guerres, incendis provocats, sedicions, rebel·lions, hostilitats armades de qualsevol classe, conflictes laborals, tancaments patronals, vagues, situacions d'escassetat, mesures o restriccions governamentals, furts, fallides, avaria de maquinària, interrupcions o ruptura de xarxa o sistemes, interrupcions d'internet o comunicacions, quarantenes, epidèmies, pandèmies, etc. No s'assumeix cap responsabilitat per despeses addicionals, omissions, retards, desviaments de rutes o mesures d'autoritat governamental. Cap Part coberta no serà responsable de l'incompliment per part dels Allotjaments de qualsevol tipus de condició o garantia, incloses, entre d'altres, les condicions o garanties d'idoneïtat per a una finalitat particular o de comercialització implícites; i cap Part coberta tampoc no serà responsable d'altres accions il·lícites comeses per un Allotjament (inclosa la responsabilitat civil extracontractual), en relació amb un producte i/o servei disponible des del Lloc Web. Les Empreses d'Agoda no garanteixen l'accés continuat al Lloc Web sense interrupcions.

La responsabilitat legal de les Empreses d'Agoda s'exclou o limita en la mesura màxima que la legislació ho permeti. Sense perjudici de les limitacions establertes en les Condicions d'Ús, la responsabilitat de les Empreses d'Agoda, en cap cas no pot excedir la quantitat menor de les següents: (a) el cost total de la reserva indicat en el correu electrònic de confirmació (sigui per a un esdeveniment o per a una sèrie d'esdeveniments connexos) o (b) dos-cents cinquanta dòlars dels Estats Units (o l'equivalent en la divisa local). Les reclamacions s'han de presentar tan prompte com sigui possible una vegada esdevingut l'acte que porti a reclamar. Les reclamacions que es presentin amb retard no justificable es consideraren nul·les. Només es tenen en compte les reclamacions fetes de bona fe.

Disposicions diverses

Les Empreses d'Agoda no poseeixen els Allotjaments ni les habitacions dels Allotjaments, ni les gestionen, ni les fan funcionar ni les controlen de cap manera (ni directament ni indirecta, ni independentment ni de forma conjunta amb altres). Són els Allotjaments mateixos els responsables de proporcionar allotjament i acollida a les persones que s'hi han inscrit com a hostes des del Lloc Web.

Us comprometeu a indemnitzar les Empreses d'Agoda i mantenir-les indemnes enfront de responsabilitats, danys o pèrdues, entre els quals s'inclouen les despeses legals que les Empreses d'Agoda hagin de suportar com a resultat de les accions, inaccions o omissions que cometeu. Si utilitzeu el Lloc Web per a una tercera part o en nom d'una tercera part (en endavant, la “Tercera Part”), com és el cas d'un membre de la família o d'un company de viatge, sou responsables de les errades que afectin la precisió de la informació proporcionada en relació amb l'ús. A més, heu d'informar la Tercera Part de les condicions generals aplicables. Cada client que faci servir el Lloc Web per a una Tercera Part o en nom d'una Tercera Part es compromet a indemnitzar les Empreses d'Agoda i mantenir-les indemnes enfront de responsabilitats, pèrdues, danys, procediments judicials i reclamacions (inclosos els costos de defensa legal) relatius a la Tercera Part o a l'incompliment per part de l'usuari de les obligacions que es descriuen més amunt.

Resteu sotmesos en tot moment a les lleis i regulacions locals. Determinats fets considerats legals en certs països poden ser il·legals en d'altres. Us heu d'informar de les restriccions aplicables. Les Empreses d'Agoda no es responsabilitzen del fet que l'Allotjament es negui a inscriure-us o us demani que abandoneu l'establiment per raons legals de regulació.

Per a comoditat vostra, el Lloc Web i les Condicions d'Ús estan disponibles en un conjunt d'idiomes i en versions locals (identificades amb noms de domini de nivell superior diferents en alguns casos), però originàriament s'han redactat en anglès. En cas de conflicte entre la versió original i una versió traduïda, la versió anglesa de les Condicions d'Ús prevaldrà.

Les Condicions d'Ús es consideren separables. Així, si es determina que una disposició no és executable o és invàlida, l'executabilitat no se'n veurà afectada en la mesura en què la llei ho permeti, sense que la determinació de no executabilitat o invalidesa puguin afectar la validesa i executabilitat de la resta de disposicions. Les disposicions excloses s'hauran de substituir per una disposició que s'aproximi tant com sigui possible al redactat i a la intenció originals.

Agoda es reserva el dret de modificar, suspendre o tancar, segons el seu exclusiu criteri, el Lloc Web i parts del Lloc Web en què s'inclouen els serveis o productes disponibles des del Lloc Web, i l'ús que feu del Lloc web o de parts del Lloc Web, en qualsevol moment i sense que us ho hagi de notificar. En cas de tancament del Lloc Web, romandreu vinculats a les obligacions que us corresponen en virtut de les Condicions d'Ús, incloses les garanties i manifestacions que heu fet, i també a les exclusions i limitacions de responsabilitat. A més, Agoda no respondrà davant de vosaltres o de terceres parts per haver resolt el vostre dret d'accés al Lloc Web. Agoda es reserva el dret d'esmenar o revocar les Condicions d'Ús o part de les Condicions d'ús quan ho consideri adient.

Per tal d'evitar dubtes, les Condicions d'Ús no són aplicables a les relacions contractuals mercantils que les Empreses d'Agoda puguin mantenir amb terceres parts, inclosos, entre d'altres, els Allotjaments i determinats associats en la comercialització.

Les factures locals només es poden sol·licitar als allotjaments per a reserves on els pagaments es realitzen al mateix allotjament. Per a reserves amb pagament anticipat (a Agoda), les Empreses d'Agoda poden emetre factures locals per a reserves a Singapur, ja que Agoda té la seua residència fiscal en aquest país, i també rebuts d'Agoda per a reserves de qualsevol altre lloc.

Les Condicions d'Ús i la prestació de serveis s'han de regir i interpretar per les lleis de Singapur, sense referència a les regles sobre conflicte de lleis de Singapur. Així, les possibles discrepàncies derivades de les Condicions d'Ús i dels serveis de les Empreses d'Agoda només es poden sotmetre als jutjats i tribunals competents de Singapur. La Llei de contractes (Drets de tercers) (Contracts [Rights of Third Parties]) de 2001, Capítol 53B, s'exclou de forma expressa i no és aplicable a les Condicions d'Ús.

El fet que les Empreses d'Agoda no exerceixin un dret que els correspongui no es podrà interpretar en el sentit de renunciar-hi. No podreu cedir ni transferir els vostres drets i nosaltres podrem modificar les Condicions d'Ús en qualsevol moment i publicar-ne la modificació en el Lloc Web. La versió més recent de les Condicions d'Ús substitueix totes les versions anteriors.

12. Sobre Agoda - Preguntes més freqüents

La prestació de tots els nostres serveis mitjançant el Lloc Web és a càrrec d'Agoda Company Pte. Ltd., una societat privada de responsabilitat limitada constituïda a l'empara de les lleis de Singapur, amb seu social a 30 Cecil Street, Prudential Tower #19-08, Singapore 049712 i registrada davant l'Accounting and Corporate Regulatory Authority (Autoritat Reguladora Comptable i Corporativa) de Singapur, amb el número de registre mercantil 200506877R.

Agoda compta amb l'assistència de diverses empreses afiliades a l'hora de proporcionar serveis als clients en diferents ubicacions en relació a les seves reserves (en endavant, les "Empreses de d'Atenció al Client"). Entre els serveis que ofereixen s'inclouen acceptar els pagaments de les reserves i gestionar-los, proporcionar atenció al client, estar en contacte amb els Allotjaments, i encarregar-se de les queixes i reemborsaments.

Les Empreses d'Atenció al Client només proporcionen aquests serveis en relació a les reserves dels clients, però no posseeixen, controlen, allotgen, gestionen ni mantenen el lloc web agoda.com (o altres llocs web). El lloc web agoda.com està domiciliat només a la seva seu a Singapur, no a la seu de cap de les Empreses de d'Atenció al Client d'arreu del món. Les Empreses d'Atenció al Client no estan autoritzades per actuar com a agents de procés o de servei d'Agoda, no tenen cap poder ni autoritat per representar Agoda ni per formalitzar cap contracte en el nom d'Agoda, per a Agoda o en representació d'Agoda. A més, els clients no podran fer cap reserva en aquestes seus ni mitjançant aquestes ja que les reserves només es poden fer mitjançant el Lloc Web.

A més, Agoda i les seves empreses relacionades tenen diverses filials, sucursals i oficines distribuïdes arreu del món que realitzen funcions de suport internes no relacionades amb el client (en endavant, les "Empreses de Suport d'Agoda"). Les Empreses de Suport d'Agoda no tenen cap poder ni autoritat per prestar els nostres serveis, per representar Agoda ni per formalitzar cap contracte en el nom d'Agoda, per a Agoda o en representació d'Agoda, i tampoc no estan autoritzades per actuar com a agents de procés o de servei d'Agoda.

Agoda i les seves empreses filials (incloent-ho totes les Empreses d'Atenció al Client i totes les Empreses de Suport d'Agoda) no actuen com a agent de viatge tret que s'indiqui d'una altra manera al Lloc Web. Si us cal més informació sobre els nostres Associats proveïdors de Serveis Auxiliars (vols, lloguer de cotxes), consulteu els seus llocs web.

Per a totes les preguntes sobre agoda.com, els serveis o el Lloc Web, o si voleu enviar o lliurar documents, correspondència, avisos o altres comunicacions en relació amb agoda.com, el Lloc Web o altres, contacteu directament amb Agoda Company Pte. Ltd.

Necessiteu més informació? Teniu més preguntes?

Us agraïm que hàgiu visitat Agoda per reservar allotjament i per informar-vos-en. Desitgem que aquest document de Condicions d'Ús sigui útil. Si us cal més informació o voleu saber més sobre Agoda, consulteu la secció Preguntes més freqüents del Lloc Web.

Reserva intel·ligent, Reserva Agoda!