Comentaris recents de clients

Selecciona el tipus de viatgers
Molt bé



de 905 comentaris
  • Neteja 8,2
  • Serveis 6,9
  • Ubicació 8,0
  • Comoditat de l'habitació/Nivell 7,9
  • Actuació del personal 8,0
  • Relació qualitat preu 7,9
  • Menjar/menjador 7,3
Ordenar per

Titisari, Indonèsia
Viatger de Negocis
Estudi
Estada d'una nit en d'agost de 2016
Good except for
Love the room, love the food, love the price, well I actually love the entire stay except for 3 things: (1) no hairdryer in the room, when clearly it was mentioned in the web; (2) that i had to pay cash for my room service & massage (thankfully I did bring some extra cash, usually i rely on my Credit Card); and (3) the massage therapist (i booked one at night) was unbelievably rude. She even slammed my room door on her way out. Thankfully the other staffs were very polite & friendly so I gave it 2 stars review instead of 1.
Comentat el 04 d'agost 2016

Maya, Indonèsia
Parelles
Habitació Doble o de 2 llits Estàndard
Estada d'una nit en de juliol de 2016
Good location
Closed to shopping area
Comentat el 25 de juliol 2016

victhor, Indonèsia
Parelles
Estudi
Estada d'una nit en de juliol de 2016
Unique Hotel Design
unique concept, good food, perfect location
Comentat el 16 de juliol 2016

vic, Indonèsia
Viatgers en solitari
Estudi
Estada d'una nit en de juliol de 2016
good location, good value, excellent breakfast
good location, good value, excellent breakfast
Comentat el 11 de juliol 2016

Brent, Estats Units
Viatgers en solitari
Estudi
Estada de 4 nits en de juliol de 2016
Good
Parking is a bit difficult, but the staff is always there to assist. Wifi works well. Room is clean. No hassles. I have stayed once before, and this was another nice stay at Artotel.
Comentat el 10 de juliol 2016

Yuni, Indonèsia
Famílies amb infants petits
Estudi
Estada de 5 nits en de juliol de 2016
Errr...
Breakfast must be improve, this time i feel tasteless. Maybe the chef fasting because i hv been there a week before hari raya. Then everything is fault With my taste. Luckyly, i met Ms Ruth, she accomodated all my complaint then she gave us some rewards. After i checking out then they celebrate 4th anniversary and gave all guest pillow that takeable. Overall, artotel must keep the cleanlines and nice breakfast taste, i think the plus point is two of them.
Comentat el 10 de juliol 2016

Dinani, Indonèsia
Famílies amb infants petits
Habitació Doble Superior
Estada d'una nit en de juliol de 2016
Good location
But bad breakfast
Comentat el 08 de juliol 2016

Tantri, Indonèsia
Viatger de Negocis
Habitació Doble o de 2 llits Estàndard
Estada d'una nit en d'abril de 2016
Pelayanan ramah
Stayed there for 1 night, had a very warm welcome from the staffs. Location is good. Easy to get the taxi
Comentat el 04 de juliol 2016

Gavin, Estats Units
Viatgers en solitari
Estudi
Estada de 2 nits en de juny de 2016
Decent hotel
Free wifi. Clean room.
Comentat el 02 de juliol 2016

Budi, Indonèsia
Famílies amb infants petits
Estudi
Estada d'una nit en de juny de 2016
Value for money
lovely mural and graffiti . Nice breakfast. Helpful staff
Comentat el 01 de juliol 2016


1

Seleccioni el seu programa de fidelització

A la part de dalt de la pàgina, faci clic a PuntsMAX i veurà diferents aerolínies i programes de fidelització populars entre els quals escollir.

2

Escollir una habitació amb punts

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Guanyi fins a 4900 punts

Totes les habitacions que reuneixin els requisits mostraran els punts que aconseguirà amb la reserva.

3

Registri's i aconsegueixi punts!

  • Identificació de membre del programa
  • L'hotel no és per mi, faig aquesta reserva per a una altra persona.

Empleni el la identificació de membre per al programa seleccionat durant la reserva. Aconseguirà la quantitat de punts que es mostren a la reserva després de fer el registre de sortida. Així de fàcil!

Comencí aquí i seleccioni el seu programa favorit: