7,5
basat en 2708 comentaris

Comentaris recents de clients

Selecciona el tipus de viatgers



de 2708 comentaris
  • Neteja 7,5
  • Serveis 6,7
  • Ubicació 7,7
  • Comoditat de l'habitació/Nivell 7,5
  • Servei 7,5
  • Relació qualitat preu 7,8
  • Menjar/menjador 6,9
Ordenar per

zeny, Indonèsia
Viatger de negocis
Superior
Estada de 3 nits en de setembre de 2016
good
i stayed for business trip, the hotel location is close to city center such merdeka walk and a train station which had shuttle train to kualanamu airport. i kinda disappointed when asking for take away breakfast because have an early schedule, such a small portion. it is better to at the restaurant.
Comentat el 09 de setembre 2016

Felix, Indonèsia
Parella
Superior
Estada de 2 nits en d'agost de 2016
Good Stay
clean, comfort, nice service
Comentat el 09 de setembre 2016

MOHD, Malàisia
Persona que viatja sola
Superior
Estada d'una nit en d'agost de 2016
very good
Comentat el 02 de setembre 2016

Nurulhuda, Malàisia
Viatger de negocis
Habitacó Doble o de 2 llits Superior
Estada d'una nit en d'agost de 2016
good hotel
Good and clean hotel, good food
Comentat el 01 de setembre 2016

Nurulhuda, Malàisia
Viatger de negocis
Habitacó Doble o de 2 llits Superior
Estada d'una nit en d'agost de 2016
Good and clean room
Good hotel, clean, helpful staff
Comentat el 01 de setembre 2016

Wan, Malàisia
Parella
Habitacó Doble o de 2 llits Superior
Estada d'una nit en d'agost de 2016
not coming back.. Ever!
breakfast spread was amazing. staff were helpful. the only thing that i hate about this hotel is the room floor! is it so dirty! i could smell pee inside the room the moment i step in. lodge a complaint to the room service. ask them to mop the floor. but still i could smell urine in the room and bathroom. i wipe the floor with some wet tissue and it turn so black and im able to finish whole packet of wet tissue to wipe the stinky floor but still the urine smell could not be eliminate. the floor was soooo dirty.. i cant even let my feet touch the floor. i need to were slipper all the time.
Comentat el 30 d'agost 2016

Afriadi, Indonèsia
Viatger de negocis
Superior
Estada d'una nit en d'agost de 2016
Bad maintained
Stay for one night, room is large enough, food taste awful and location is hard to find. For muslim traveler is not recommended due to halal food is not easy to find by walk.
Comentat el 28 d'agost 2016

Chen, Malàisia
Grup
Superior
Estada d'una nit en de juliol de 2016
Convenient and Accessible
Just behind hotel is convenient & accessible to the Food Street (Chinese Style). Its a very good location to nearby malls too. Room is a little small but still ok for us.
Comentat el 25 d'agost 2016

Rudy, Indonèsia
Persona que viatja sola
Superior
Estada de 2 nits en d'agost de 2016
Review
Good Location
Comentat el 23 d'agost 2016

Andrian, Indonèsia
Viatger de negocis
Superior
Estada de 5 nits en d'agost de 2016
business
good for food
Comentat el 19 d'agost 2016


1

Seleccioni el seu programa de fidelització

A la part de dalt de la pàgina, faci clic a PuntsMAX i veurà diferents aerolínies i programes de fidelització populars entre els quals escollir.

2

Escollir una habitació amb punts

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Guanyi fins a 4900 punts

Totes les habitacions que reuneixin els requisits mostraran els punts que aconseguirà amb la reserva.

3

Registri's i aconsegueixi punts!

  • Identificació de membre del programa
  • No m'allotjaré a cap habitació d'aquesta reserva, la faig per a una altra persona.

Empleni el la identificació de membre per al programa seleccionat durant la reserva. Aconseguirà la quantitat de punts que es mostren a la reserva després de fer el registre de sortida. Així de fàcil!

Comencí aquí i seleccioni el seu programa favorit: