2015
Notable 8,2
basat en 2389 comentaris

Comentaris recents de clients

Selecciona el tipus de viatgers
Notable



de 2389 comentaris
  • Neteja 8,4
  • Serveis 7,9
  • Ubicació 8,6
  • Comoditat de l'habitació/Nivell 8,2
  • Actuació del personal 8,2
  • Relació qualitat preu 8,0
  • Menjar/menjador 7,7
Ordenar per

Ronan, Austràlia
Viatger de negocis
Superior Delux
Estada de 2 nits en d'agost de 2016
Great staff....not a very clean room
I encountered fantastic staff everywhere at the Grand Swiss-Belhotel, front door, front desk, roof top restaurant and bar and breakfast. All were pleasant in the very least and always helpful and gracious. The thing that let the whole stay down was the room that looked like it hadn't been cleaned really well in weeks. Stained bedhead, sheets and office chair just too name a few. Really scratched walls from wear and tear.....just looking run down. A real pity, I wonder if it's because I booked on Agoda instead of how my company normally books direct with the hotel via our local supplier. ?
Comentat el 03 de setembre 2016

Siew, Malàisia
Parella
Delux
Estada de 2 nits en d'agost de 2016
I requested a Smoking room & they arrange a large corner room with great view really appreciated muc
Great breakfast with variety of choice but we prefferred The View at rooftop with Superb environment.
Comentat el 02 de setembre 2016

Kelvin, Indonèsia
Viatger de negocis
Delux
Estada d'una nit en d'agost de 2016
Good hotel
It is a good hotel, spacious & clean room.
Comentat el 31 d'agost 2016

Indra, Indonèsia
Persona que viatja sola
Delux
Estada d'una nit en d'agost de 2016
Great location for business traveller
Hv a great location but room atmosphere too dark and need to specify the room concept
Comentat el 29 d'agost 2016

SELINA, Singapur
Parella
Delux
Estada d'una nit en d'agost de 2016
Clean room
Stayed for only one night before driving to Lake Toba. Located next to a shopping mall.
Comentat el 16 d'agost 2016

SU, Malàisia
Grup
Delux
Estada de 4 nits en d'agost de 2016
Location
Location convenient
Comentat el 09 d'agost 2016

Tisna, Indonèsia
Viatger de negocis
Delux
Estada d'una nit en d'agost de 2016
Great hotel, poor staffs performance
The hotel is great with good location and great facilities, except the staffs are not representing the hotel quality. Poor performance, picky, didn't understand the online booking systems.
Comentat el 07 d'agost 2016

ANTHONY, Indonèsia
Viatger de negocis
Superior Delux
Estada d'una nit en de febrer de 2016
Center town
Good location, have shopping center connected
Comentat el 01 d'agost 2016

Matt, Estats Units
Persona que viatja sola
Delux
Estada d'una nit en de juliol de 2016
Ok value, but an oasis in Medan
Great staff, but small things would help, like a minibar that's actually cold, and maybe some fans in the very hit and stuffy gym, and $7 Bintang on the roof restaurant? Come on
Comentat el 29 de juliol 2016

Aprilina, Austràlia
Parella
Delux
Estada d'una nit en de juliol de 2016
Excellent choice for enjoy stay
Everything just perfect! The bed so comfy, the room is roomy, the bathroom with deep bath, perfect customer service, polite staffs!! the downfall was too far away from the airport
Comentat el 23 de juliol 2016


1

Seleccioni el seu programa de fidelització

A la part de dalt de la pàgina, faci clic a PuntsMAX i veurà diferents aerolínies i programes de fidelització populars entre els quals escollir.

2

Escollir una habitació amb punts

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Guanyi fins a 4900 punts

Totes les habitacions que reuneixin els requisits mostraran els punts que aconseguirà amb la reserva.

3

Registri's i aconsegueixi punts!

  • Identificació de membre del programa
  • L'hotel no és per mi, faig aquesta reserva per a una altra persona.

Empleni el la identificació de membre per al programa seleccionat durant la reserva. Aconseguirà la quantitat de punts que es mostren a la reserva després de fer el registre de sortida. Així de fàcil!

Comencí aquí i seleccioni el seu programa favorit: