Comentaris recents de clients

Selecciona el tipus de viatgers
Suficient



de 238 comentaris
  • Neteja 6,2
  • Serveis 6,5
  • Ubicació 7,9
  • Comoditat de l'habitació/Nivell 6,3
  • Servei 6,2
  • Relació qualitat preu 6,4
  • Menjar/menjador 6,5
Ordenar per

bertalan, Hongria
Persona que viatja sola
Suís avantatge
Estada de 2 nits en de desembre de 2015
Overpriced and filthy
Proximity to the beach. Proximity to the beach. Proximity to the beach.
On the positive side: I didn't get sick. Other than that the whole place is disgusting. You can see through the wall, the cabin and the entire area smelled like sewage.
Comentat el 23 de desembre 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

NEELU, Índia
Parella
Executive
Estada d'una nit en de novembre de 2015
Stay only if you are desperate for a beach propert
Location is a big plus
The only plus was location. Food was ok, no network in the rooms. No space between the rooms. Wifi chargeable at exorbitant rate in rooms. Only free wifi in restaurant which was not working. Even the other guests at reception were complaining about bad connection. Even after paying for one night room rent we have to pay next day for breakfast. Yes, in this tariff breakfac was not included, we paid extra Rs 300/- per person for breakfast.
Comentat el 01 de desembre 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

Vinay, Índia
Parella
Luxe
Estada de 2 nits en d'abril de 2015
Stay at the hotel - Poor
Access to Beach...Shack...Reception
Not very good rooms, however the location is excellent. The food is good and the staff if OK
Comentat el 20 de novembre 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

Bhavanesh, Índia
Grup
Suís avantatge
Estada de 3 nits en d'octubre de 2015
it's okay but no luxury
best location , 24x7 service , well trained staff
we enjoyed our stay but some swish cottages is not good to stay batter take rooms .
Comentat el 04 de novembre 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

varun, Índia
Família amb nens menuts
Suís avantatge
Estada de 2 nits en d'octubre de 2015
worst ever hotel experience
1. they gave us the room in underconstruction building, where there was too much noise of construction and lights goes on and off, after four calls to hotel manager he changed our room to old area. 2. when we put on the sign of "do not disturb" the hotel staff still manages to knock the door . 3. the hotel charges for tooth brush and paste. and on arrival bottles of water. 4. they charge extra 2 % for credit card payment,. this is the worst thing I have ever heard. this is two star property only
Comentat el 31 d'octubre 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

Jyoti, Índia
Persona que viatja sola
Executive
Estada de 3 nits en d'octubre de 2015
Nice beach property
Beach property, good entertainment shows & located at baga beach
Excellent
Comentat el 12 d'octubre 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

Krishnan, Malàisia
Grup
Estàndard
Estada d'una nit en d'octubre de 2015
1day miserable stay
Food
Charged for 4 star hotel, but standard was 2star, after argument with reservation manager, upgraded. (Reasonably acceptable) will not recommend to anyone.
Comentat el 08 d'octubre 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

rajeev, Índia
Parella
Estàndard
Estada de 3 nits en de juny de 2015
It's wonderful experience
Swimming pool, location ,service
Very good , if I come next goa then definitely I will stay in this hotel sure
Comentat el 03 de juliol 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

Taras, Bielorússia
Persona que viatja sola
Estada de 6 nits en de febrer de 2015
I liked staying there
location safety rooms
We lived there for a week and would stay longer if we cood. Hotel consists of lots of separate cottages which are very lovely. It was full of romanics with all those lights and sounds and people and smiles and so on.. Near the beach, near many restaurants where you can take your seat and try not expensive local tasty food. Guests are not allowed in the hotel and the staff tries to make your vacation safe and full of good impressions. We recommend this hotel.
Comentat el 27 de maig 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?

Karishma, Índia
Persona que viatja sola
Executive
Estada de 4 nits en d'abril de 2015
good place to stay !
location, price, ambience
Comentat el 01 de maig 2015
Li ha semblat útil aquest comentari?


1

Seleccioni el seu programa de fidelització

A la part de dalt de la pàgina, faci clic a PuntsMAX i veurà diferents aerolínies i programes de fidelització populars entre els quals escollir.

2

Escollir una habitació amb punts

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Guanyi fins a 4900 punts

Totes les habitacions que reuneixin els requisits mostraran els punts que aconseguirà amb la reserva.

3

Registri's i aconsegueixi punts!

  • Identificació de membre del programa
  • L'hotel no és per mi, faig aquesta reserva per a una altra persona.

Empleni el la identificació de membre per al programa seleccionat durant la reserva. Aconseguirà la quantitat de punts que es mostren a la reserva després de fer el registre de sortida. Així de fàcil!

Comencí aquí i seleccioni el seu programa favorit: